I love pulling my hands trough your hair, like this

Tiden kändes obegränsad,
världen liten och möjligheterna enorma
Samtalen flöt på utan ett enda uppehåll,
Du sa, det spelade ingen roll för vi fann varann direkt
Jag vände mig om och du stod där och log,
med hela ansiktet, så som bara du kan
Du såg mig i ögonen och en enda kyss,
sen var jag som förtrollad
Det är sånt där som inte händer mig,
bara alla andra
En magisk natt tillsammans,
du sa, jag älskar ditt hår så här
Och la det bakom mitt öra,
strök mig över kinden och jag log
Din närhet räckte för mig,
åtminstone i en evighet
Du sa, du kommer hitta nya vänner när jag åker
sedan reste du till ett annat land, långt borta
och plötsligt kändes världen gigantisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0